vrijdag 10 juni 2011

Even in mijn vaderland

Hier een kort berichtje vanuit (het niet zo zonnige) Vught. Gisteravond laat ben ik aangekomen en door mijn vader en Truus van het station in Den Bosch gehaald. De treinreis was lang, ik ben er totaal niet goed in zo lang stil te zitten. Ik ga dan draaien op mijn stoel en wil mijn benen strekken. 7,5 half uur is ook niet niks!

Deze ochtend kwam gelijk het 'officiële' gedeelte van mijn bezoek, want de mijn letselschade vertegenwoordiger en een dame van Achmea zijn langs gekomen. De verzekering van het bedrijf waardoor ik op 1 december 2009 ben aangereden heeft EINDELIJK aansprakelijkheid erkent. Wat heeft dat lang geduurd zeg! Het is fijn om ook van hen te horen dat ik inderdaad niet gek ben en dat híj tegen míj is aangereden. Die 6 weken thuis met pijnlijke revalidatie daarna is niet door eigen schuld ontstaan.

Om de zaak nu echt af te ronden zal er eerst nog medische informatie moeten worden opgevraagd. Wellicht heb ik door de breuk een 'kans op vervroegde artrose' ofwel slijtage aan het bot. Dit kan een arts beter inschatten, dus ik zal binnenkort eens een expert gaan opzoeken in Berlijn. Verder heeft de verzekering al een voorschot overgemaakt, wat nu heerlijk op mijn spaarrekening staat.

Verder is het fijn weer even in Nederland te zijn! Het is kort, ik blijf tot maandag, maar ik ga Vught, Boxtel, Tilburg en Eindhoven aandoen. Fijn dat alles zo lekker bij elkaar in de buurt ligt. Mijn eerste rauwe haring heb ik al naar binnengewerkt en ik ga straks maar eens een lekker biertje opentrekken met mijn papa. De zon is net toch even doorgebroken hier en de tuin van Truus staat er prachtig bij.

Een fijn pinksterweekend gewenst allemaal! xxx Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten