vrijdag 18 februari 2011

Vorlesungsfreiezeit

Zo dat was het dan, de tentamens zijn alweer voorbij. Het is goed gegaan denk ik. De resultaten komen over een paar weken, maar nu eerst: semesterferien!! Het zomersemester begint pas op 11 april en tot die tijd hoef ik alleen maar 3 papers te schrijven (oké, das toch wel een klus) en te genieten van mijn vrijheid!! Nederland here I come, wie gaat er mee carnavallen?! :)

Haha, wat gaat de tijd toch snel. Hoe is het met jullie allemaal in Nederland? Het voelt alweer als eeuwen geleden dat ik in Holland was, ik kan niet wachten iedereen straks weer te zien. Want ik mis jullie wel een beetje hoor, tussen alle college's, Zalando dagen, Ierse danslessen en avondjes Berlijns stappen door. Over Ierse dans gesproken; afgelopen dinsdag was de laatste les van deze cursus en na vijf weken oefenen hadden we een mooie choreografie in elkaar gezet. Mocht je het leuk vinden te zien hoe zoiets er uitziet, het filmpje staat online op een geheime plek. En jullie zijn hierbij van harte uitgenodigd een kijkje te nemen, just follow me >

Best geinig toch? Het was erg leuk in de wereld van Ierse dans te stappen, maar ik zal er niet blijven. Het zat me toch een beetje dwars dat je onder geen beding je bovenlichaam mag bewegen (armen strak en recht langs je lichaam, kin omhoog!). Doe mij maar salsa, of kick boxing, waar ik me het volgende semester in ga storten.

Wie kent Alice? Wij hebben internet thuis van haar, maar sinds ik gisteren een update heb proberen uit te voeren op de router zodat ik online kon komen met mijn iPod werkt het allemaal niet meer. Beetje irritant, niet meer online kunnen! Nu blijkt er ook zoiets te bestaan als Wifi uitzenden met je internet-telefoon, en as we speak zit ik op het internet via de Samsung Smartphone van Sebas. Het voelt een beetje nerdy, maar goed om weer verbonden te zijn. Het is voorspelt dat de generatie die nu opgroeit nog maar 2 modussen kent: slapen, en online zijn. Klinkt een beetje overdreven misschien maar ik blijf het zeggen: het internet is fantastisch.

Tot over een weekje, dan weer face-to-face ;)
Dikke kus,
Daphne

1 opmerking:

  1. Ha Daphne,

    Ziet er leuk uit hoor je dans! Maar kan me voorstellen dat het na een paar weken ook wel weer gaat vervelen. Toevallig had ik vorig weekend mijn uitvoering van het Factorium. We hadden een Motown dans. Erg leuk!
    Leuk om straks weer een keer real life bij te kletsen.

    liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen