zondag 16 juli 2023

I ❤ Nederland

Op 3 december vorig jaar kwam ik in Nederland aan, precies op tijd voor Sinterklaas. Het was even slikken dat ik in Nieuw-Zeeland net de winter uitkwam, die in Nederland op het punt stond te beginnen. Maar het ontvangst had niet warmer kunnen zijn, met mijn lieve zus Saranne die helemaal in haar uppie naar Schiphol reed om me op te halen. 's Middags kwamen haar kindjes thuis, en tante Daphne was er, yay! Het was super fijn om zo "thuis" te komen. En het voelde gelijk weer vertrouwd.


Nederland had COVID ondertussen zo goed als achter zich gelaten en je merkte er amper nog iets van. Lekker vrij rondlopen en mensen ontmoeten. Ik mocht het rustig aan doen, want het zou nu eigenlijk alleen wachten worden op Kevin en zijn visum. Ik had natuurlijk langer in NZ kunnen blijven, maar dan had ik de wervelwind van feesterijen gemist die December altijd is. Sinterklaas, Kerst, Oud & Nieuw, en later ook Carnaval, het ging allemaal zo snel. Maart was nog even doorbijten qua weersomstandigheden maar toen begon de lente toch echt. En had Kevin opeens, onverwacht snel, zijn permanente verblijfsvergunning voor Nieuw-Zeeland binnen!

We besloten elkaar in Istanbul te treffen, en via Athene naar Cyprus te gaan, om zijn broer daar te bezoeken. En toen samen nog even in Nederland te zijn. Het was zo fijn om iedereen te hebben gezien. En om daarna ook Kevin nog even te komen showen. Ik heb geweldige momenten gehad. Het halve land doorgetreind en -gefietst om mooie mensen te zien. Wat bof ik toch! 

Dank jullie wel voor alle geweldige gastvrijheid weer ❤

Ik heb teveel foto's om te delen, daarom heb ik er een album van gemaakt: de highlights van Nederland 22-23. En daar heb ik gelijk een verzoek bij! Ik weet dat ik namelijk foto's mis. Het album is open, en ik zou het super vinden als er nog foto's bijkomen, mocht je een momentje hebben :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten