zondag 7 juli 2013

Inpakken...

Inpak en uitzoek chaos
Het is bijna zover!

Afgelopen week hebben we alle onze belangrijke spullen naar een opslagruimte in Brandenburg gebracht en Sebas is woensdag weer terug naar Sydney gevlogen. Hij heeft al een mooi huisje voor ons gevonden, aan de Australia Avenue, in Matraville, op minder dat 3 kilometer afstand van het eerste strand: Malabar Beach. Ik zit nog welgeteld 20 dagen in Berlijn om de laatste zaken te regelen. Ik heb booming business gaande op eBay en ondertussen al een hoop dingetjes verkocht. Veel wordt ook gedoneerd of weggegeven aan vrienden, hoofdzaak is het huis leegmaken.

Ondertussen is het stiekem ook heel mooi weer geworden hier en ik breng ik de rest van mijn dagen hier ofwel bij Zalando door (nog maar 7 keer werken!) of bij het zwembad met vriendinnetjes. Berlijn laat zich nog even van haar beste kant zien, zodat ik goed weet wat ik straks ga missen. Tja... je kan niet alles hebben.

Volgende week komt mijn kleine zusje trouwens langs (die al lang niet meer zo klein is...), dus dat wordt gezellig!

De laatste keer dat Eefje in Berlijn was, lekker aan de mango :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten