donderdag 24 december 2015

Fijne feestdagen!

Het is hier volop zomer, de langste dag is net gepasseerd. Vanmiddag vertrek ik met mijn vriendin/collegaatje naar mijn favoriete Raglan voor vier dagen feest op een eco yoga/surf resort. We slapen in een speciale tent in het "off the grid" tipi forest retreat en voor vanavond heb ik al een les acro-yoga ingeboekt. Mijn eerste kerst in Nieuw-Zeeland en het had niet toepasselijker kunnen zijn :-)

Verder gaat alles wel goed. Ooooby is druk, zoals altijd, en volgende week vrijdag begin ik al de lange rit naar het zuiden, naar Christchurch. Het is bijna 1000km rijden met een 3 uur durende ferry tussendoor, over de Cook straight. In Christchurch ga ik gelijk aan de slag om daar de nieuwe Ooooby hub van de grond te krijgen, met 3 februari als eerste inpakdag. In maart mag ik weer terug omhoog om vervolgens in Tauranga, Kapiti Coast en New Plymouth ook een hub te starten. Ooooby groeit!

De visum aanvraag van Sebas is ondertussen (eindelijk) de deur uit en op 9 december officieel in behandeling genomen in de ambassade in London. Sebas kreeg gelijk een brief terug, met het bericht dat het tussen 1 en 4 maanden duurt voordat de case aan iemand word toegewezen en dan nog 10 tot 12 weken voordat er een uitslag is. Whoa! In het ergste geval betekend dat dus 7 maanden nagels bijten, en zelfs al gaat alles voorspoedig, dan duurt het nog tot maart voordat we meer weten...

Het is niet leuk om zo ver weg te zitten van iedereen waar je van houd, zeker deze tijd van het jaar. Ik denk aan jullie allemaal en ben alweer plannen aan het maken voor een volgend bezoek aan Europa. Ooooby is ook daar voet aan de grond aan het zetten en ze kunnen wel eens mijn hulp nodig hebben :-)

Ik wens iedereen een super fijn kerst feest en een spetterend nieuw jaar! Hopelijk houden jullie het warm!

Liefs,
Daphne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten