zondag 7 september 2014

I ♥ New Zealand

Het gaat goed hier! Ik zit hier heerlijk bij te komen op de boerderij, wordt rustig ingewerkt in "Customer Happiness" voor Auckland en Hamilton, en ben Sydney aan het overdragen. Ik maak veel wandelingen, doe veel yoga, en ben bezig met het 2e seizoen van Broen/Bron, een spannende Zweeds/Deense detective series. De lente is in aantocht en het gras wordt langzaam nog groener dan het al was. Ik weet niet of ik het ergens anders groener kan vinden eigenlijk. Wat een heerlijk land!

Mijn huisje - een omgebouwde schuur, maar een erg fijn plekje voor mezelf

De buren iets verderop

Op zoek naar hobbits (Hobbiton ligt hier vlakbij trouwens!)

Het gras nog een beetje dor na de winter - maar dat verandert als snel nu

Schapen! Er leven er hier 40 miljoen!

Green-lipped NZ mosselen, die hier voor $1.99 per kilo in de supermarkt liggen - jam!

Lake Taupo - een dagje uit

Haka watervallen in de Waikato River

Hier stroomt 200.000 liter water per minuut doorheen!

Een van de vele hydro dammen, waar 15% van de energie in Nieuw-Zeeland vandaan komt

Wandelpad door een nature reserve hier in de buurt

Sneeuwklokjes en narcissen!

Hier werden in de 19e eeuw mensen naartoe gestuurd om te genezen van tuberculose 


Uitzicht op de Waikato vallei

Cambridge - het dichtstbijzijnde dorpje

Koeien van de buurman die heel nieuwsgierig allemaal naar me toekwam :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten