zaterdag 16 augustus 2014

Kiwi-bound

Hey hallo daar ben ik weer! En daar ga ik ook weer, want ik vlieg over 2 weken naar Nieuw-Zeeland. Woohoo! De afgelopen tijd zijn hier dingen een beetje in een stroomversnelling beland, en ik bleef maar steeds herhalen in mijn hoofd "go with the flow". Het werk visum voor Sebastian hier in Australiƫ is niet gelukt (hij zit nu ook even in Duitsland) en aangezien op 28 Augustus mijn jaar Working Holiday in Oz erop zit, zal ik ook het land moeten verlaten.

Dus waarheen? Dat was simpel, aangezien Ooooby ook in Nieuw-Zeeland zit (daar komt het vandaan!), en sinds de personeelsbijeenkomst op Waiheke Island voor Ooooby was duidelijk dat daar ook nog veel werk zal zijn. Naast Auckland wordt er in de Waikato regio ook een "Ooooby-hub" geopend, en ze kunnen wel wat extra handen gebruiken. Ik ben natuurlijk volledig getraind in Customer Happiness, maar hoop ook mee te kunnen kijken bij de inpak procedures, het supply management en de logistiek van het hele gebeuren. En wellicht daarmee straks ergens ter wereld mijn eigen hub openen... 

Het resultaat van een fantastisch weekend brainstormen met de Ooooby crew

In Waikato woont ook een neef van mijn moeder, op Rivendel Farm, en daar mag ik heel fijn de eerste paar dagen in Kiwi Land doorbrengen. Ik heb er veel zin in! Mijn vrienden hier vinden het jammer dat ik weg moet gaan (mijn baas ook!) maar iedereen zegt wel dat Nieuw-Zeeland waarschijnlijk beter bij me past dan AustraliĆ«. Dat idee heb ik ook. De natuur is misschien nog wel indrukwekkender, en veel gevarieerder, de mensen zijn een stuk minder pretentieus (ten minste vergeleken met Sydney-siders) en de visa procedures een stuk simpeler. Dat hoop ik dan, want ik wil gelijk een vastere verblijfsvergunning gaan najagen. 

Tot ik vlieg moet ik nog even al onze spullen hier verkopen (wordt ik ondertussen wel heel goed in...) en alles afronden want we zullen de komende tijd niet meer naar AustraliĆ« terugkomen. 

En wil je weten wat Ooooby nu precies doet en waarom ik er zo ontzettend enthousiast over ben? Neem dan even 5:24 minuten en kijk deze video:


"Life is what happens, while we are busy making other plans" (John Lennon)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten