zondag 1 september 2013

Touch down!

Ik ben aangekomen! Veilig en wel, met een warm welkom van Sebas. De reis was erg lang, met een interessante tussenstop in Singapore, het geboorteland van mijn moeder. Wat een vreemde stad, net alsof je in een science-fiction film rondloopt! Alles is hyper-modern, splinternieuw en brandschoon, met de meeste rare gebouwen. Het vliegveld Changi is al jaren op een rij verkozen tot beste vliegveld in de wereld en het was te merken waarom, de 14 uur die ik er moest doorbrengen vlogen voorbij. De vlucht naar Sydney was vervolgens half-leeg en daardoor mega relaxed, ik had lekker 3 stoelen voor mezelf en heb na een suffe film (This is 40) geslapen tot de landing. En toen was ik er!

De skyline van Singapore
Ik was een beetje zenuwachtig voor de douane, want ik had maar een enkeltje en had ook nog op mijn immigratiebriefje ingevuld dat ik "animal products" wou importeren. De man vroeg wat ik dan precies bij me had, en met een onschuldig lachje zei ik "it's cheese, because you know, I'm from Holland, hihi". Ik kreeg prompt een stempel en mocht doorlopen. "Have a great time in Australia miss".

Sebas haalde me op en bracht me gelijk naar het strand, aangezien het ochtend was. Van welke dag wist ik niet precies meer, en hoe laat was ook vaag. Maar tijd voor zon, zee, strand en cappuccino was het sowieso. Het was heerlijk om hem weer te zien, wat een luxe om weer samen te zijn. En dit keer voor zolang we willen.



Elli, mijn Australische vriendinnetje die ik in Zweden heb ontmoet kwam me gelijk welkom heten!

Bij het werk van Sebas op bezoek

Jee, mijn eigen straat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten